LOKAL OPELKLUBB I SØR

Post Reply
RekordCoupe67
Name (first- and surname): Kjetil N. Grønning
Place of residency: 4640 Søge

LOKAL OPELKLUBB I SØR

Post by RekordCoupe67 » Monday 19 Nov 2012, 21:27

LOKAL OPELKLUBB I SØR
Vil lodde interessen for å opprette en lokalforening av Opelentusiaster i sør. Med sør mener jeg ca område fra Skien/Porsgrunn til ca Kristiansand og innover i landet et stykke. Eksempelvis viss vi setter Risør i midten og da en times kjøring derfra i alle retninger. Har truffet noen entusiaster som har snakket om det samme, men det er aldri blitt noe av. Meningen er å treffes en gang i blant, dra på småturer sammen, utveksle erfaringer, diskutere problemer, bytte deler osv. Ja, kanske ha et og annet garasjetreff sammen. De jeg har snakket med tidligere er eiere eller interesserte i Opel veteranbiler, og det er vel det segmentet det er snakk om. Tanken er vel ikke å treffes alt for ofte da avstandene kan bli litt store. Hensikten er at vi har noe felles i vårt område hvor vi kan dyrke vår hobby sammen med likesinnede kvinner og menn, ung som gammel. Er interessen der så kan vi diskutere litt på dette forumet, eller send en e-post til: kjetil.gronning@uia.no

Opelgt.no

Re: LOKAL OPELKLUBB I SØR

Post by Opelgt.no » Wednesday 9 Oct 2013, 23:39

Er det noen i sørnorge som er villig til å være med å starte opp en avdeling?

RekordCoupe67
Name (first- and surname): Kjetil N. Grønning
Place of residency: 4640 Søge

Post by RekordCoupe67 » Thursday 24 Oct 2013, 15:29

Har ikke gitt opp tanken ennå. Skulle bli en del forandringer på jobb som medførte en god del bedre tid, men så ble det faktisk motsatt. Vil prøve igjen. Har jo fått en del adresser og materiell. Har hatt liten respons her, men vil prøve på FB.
Er det andre interesserte som vil ta kontakt og være med, så hjertelig velkommen. Lettere viss vi hadde vært en gruppe på 2-3 stk.

jadalber
Name (first- and surname): Jan Adalberon
Place of residency: Kristiansand

Post by jadalber » Wednesday 1 Jan 2014, 21:59

Hei.
Har tidligere vært i kontakt med enkelte etter innlegg i medlemsbladet om å få til noe i sør, men ble lite interesse dessverre.
Jeg kunne godt tenke meg å treffe likesinnede et par ganger i løpet av sommerhalvåret. ( Kristiansand-omegn )

Post Reply