ERR/stian`s opel omega b 95 CD

Her kan du legge ut bilde og info om bilen din

ERR/stian`s opel omega b 95 CD

Innlegg ERR » Fredag 18 Apr 2014, 13:39

hallo, tenkte å legge ut litt om min omega, har bare dårlige bilder fra før da jeg ikke har planlagt å lage tråd, men kan jo vær greit å ha noe å se tilbake på. er sikkert endel som blir gjort som ikke blir like godt mottatt men det får bare vær :)

her er bilde som er tatt når den hadde skilt og forrige eiger hadde den
Bilde
Bilde
Bilde
bilde av hvordan den såg ut første helga jeg hadde den, fikk taki sjåfør så kjørte nesten hele fredagsnatta å til lørdag kl 12, bilen funka feilfritt selv etter endel herjing
Bilde
måtte forsikre meg om at diffbremsen ikke var deføckt.
Bilde
bilde av bilen med eiker e1 felger, her er vindavviseren på takluka fjerna og her er det også blitt lagt ett lag med sot på frontlyktene.
Bilde
her er slik jeg satser på den kommer til å bli.
Bilde
fikk også noen slike lykter med en kompis men alle* festene var desverre knekt på dei:/
Bilde
er på jakt etter slike om noen har!!
Bilde
her har jeg montert 6000k 35 xenon i grøftelysa
Bilde

her står den ilag med volvoen som også er min
Bilde

framtidige bilder blir tatt med speilrefleks! fleste bildene her er tatt med iphone, så det er litt varierende kvalitet.

planer er vel ikke fast bestemt da det skal bli en bruksbil, men vertfall noe slikt.

-linselykter
-ta technix coilovers
-rondell lignende felger eller ocean mk18
-sote helt frem
-litt grommere eksos, ikke første pri. men blir nok etterhvert
-få tatt rust nede på dører.

i første omgang må jeg flushe motoren å skifte olje. skal bestille litt deler fra opeldeler.no, bla nytt b-filter, luftfilter, plugg x4, ny toppdekselpakning, 4l med castrol olje som de selger, løpehjul x2, strammehjul og litt annet småkjafs. klarte å krysse ut rett før jeg skulle betale så må finne alt på nytt.. :x
ERR

Re: ERR/stian`s opel omega b 95 CD

Innlegg ERR » Fredag 2 Mai 2014, 18:41

legg gjerne igjen en kommentar, både positivt og negativt, blir nok litt mer oppdateringer her framover da jeg har litt bedre økonomi etter jeg solgte en mercedes jeg hadde(300e 24v, w124 karross.)
ERR

Innlegg Rønningen » Fredag 2 Mai 2014, 21:27

Tøfft stuk. glimrende planer du har for den
Rekord-d 4dr 77.c34se
Ascona-b 2dr 81. c20let
Kadett-c 2dr 78.c20let
Manta-b 2dr 86. c20xe
Hyundai accident 03. 1,5i
Outlander 13. 2.2diesel
Brukerens avatar
Rønningen

Innlegg ERR » Søndag 4 Mai 2014, 10:08

takker for det:)

fikk tilbud om en mv6 kasse+sinterclutch kit her om dagen, men søkte litt rundt og kom til at 2.0 har 215mm lamell å v6ern har 240mm. er denne ombygginga bare å glemme siden det er feil boltmønster på svinghjulet eller finnes det en løsning på det?

bilen kommer til å bli burna med endel så har lyst på litt grovere clutch, gjerne kasse også men det er ikke hovedproblemet. eneste forskjellen på v6 og 2.0 kassa er vel at v6 har dobbel opplagring på inngående aksel?
ERR

Gå til Min bil - eller biler

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest